13 Μαΐ 2014

Στα χαρτιά η υποχρεωτικότητα της Ειδικής Αγωγής Συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τον υφυπουργό Παιδείας για το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή

Το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε χτες το μεσημέρι το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας με τον υφυπουργό Παιδείας Σ. Κεδίκογλου. Οπως προέκυψε, το νομοσχέδιο πρόκειται να κατατεθεί το επόμενο διάστημα, όχι όμως άμεσα, με μικροαλλαγές που δεν αναιρούν την ουσία του. Δηλαδή, την υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και στην Ειδική Αγωγή, την εφαρμογή των κατευθύνσεων της ΕΕ που τσακίζει παιδιά με ειδικές ανάγκες, εκπαιδευτικούς και γονείς, παραδίδει σε επιχειρηματίες, ΜΚΟ, χορηγούς την Ειδική Αγωγή.

Τόσο ο υφυπουργός όσο και ο γενικός διευθυντής Ειδικής Αγωγής του υπουργείου δε δεσμεύτηκαν για την υποχρεωτικότητα της Ειδικής Αγωγής, για μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων σε αυτήν, για μόνιμους διορισμούς.
Μεταξύ άλλων, ανακοινώθηκε πως όλες οι οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία θα χαρακτηρίζονται «ειδικής αγωγής». Οι απόφοιτοι τμημάτων ΕΑΕ θα προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών, ενώ οι υπόλοιποι θα μπορούν να μετακινούνται στη γενική εκπαίδευση. Και βέβαια, όπως έδειξε η φετινή εμπειρία, η τοποθέτηση αναπληρωτών θα εξαρτηθεί από τις πιστώσεις του ΕΣΠΑ. Δηλαδή, ελαστικές εργασιακές σχέσεις για τους εκπαιδευτικούς, αδιοριστία και κενά για τους μαθητές των Ειδικών Σχολείων.
Σχολιάζοντας τη χτεσινή συνάντηση, εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σημείωναν ότι τα όσα ανακοινώθηκαν δεν αλλάζουν την ουσία του νομοσχεδίου που έχει τη σφραγίδα της ΕΕ, τη λογική της «ένταξης» των παιδιών με ειδικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις, με καταστροφικά αποτελέσματα για τα παιδιά και τις οικογένειές τους, όπως δείχνει η διεθνής εμπειρία. Οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους εργαζόμενους να αγωνιστούν, ώστε όλα τα παιδιά να δέχονται ειδική αγωγή και εκπαίδευση από τη δομή που έχουν ανάγκη, να αγωνιστούν για μόνιμη και σταθερή δουλειά στην Ειδική Αγωγή.
13/5/2014




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου