15 Φεβ 2017

ΝΕΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!


Άλλη μια νομοθετική διάταξη, που αφορά την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, πιστή στις δεσμεύσεις του 3ου μνημονίου συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή (άρθρο 11 του νομοσχεδίου «σκούπα» του Υπουργείου Παιδείας). Συγκεκριμένα με Βασικό παρονομαστή τον ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ : 
1.   Αντί να καταργήσει το απαράδεκτο καθεστώς της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης μέσα στο «δημόσιο» γενικό σχολείο, προβλέπει τη γενίκευσή της τώρα και στα ειδικά σχολεία, καλώντας ταυτόχρονα τους γονείς να αναζητήσουν με δική τους ευθύνη την προσκόμιση του ποινικού μητρώου των προσλαμβανομένων. ΝΤΡΟΠΗ!!  Σε αυτές τις συνθήκες χιλιάδες παιδιά θα οδηγηθούν στο κοινωνικό περιθώριο και θα προστεθούν στα χιλιάδες παιδιά που  οι γονείς τους αδυνατούν να καλύψουν αυτά τα έξοδα και δε λαμβάνουν κανενός είδους φροντίδα και στήριξη.

2.   Βάζει επιπλέον εμπόδια για τη μείωση των μαθητών στη τάξη του γενικού σχολείου, στην οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δυσκολεύοντας ακόμα παραπέρα την απόφαση για το σπάσιμο των τμημάτων, η οποία, βέβαια, δε συνιστά παιδαγωγική παρέμβαση για το παιδί που έχει ανάγκη απλά δίνει μια «ανάσα» στην καθημερινή ασφυκτική μαθησιακή διαδικασία.

      Αρνούμαστε να ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ  στη μόρφωση,  το δικαίωμα στη ζωή. Αυτή η πολιτική, με τα δημοσιονομικά της, τους ισοσκελισμένους  προϋπολογισμούς, τα πρωτογενή πλεονάσματα πετάει στα αζήτητα τις ανάγκες μας, τα δικαιώματά μας.

Αρνούμαστε  στις σημερινές σύγχρονες συνθήκες, όπου η τεχνολογική, και όχι μόνο, εξέλιξη μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες να παζαρεύουμε  τι περισσότερο θα χάσουμε.

·        Εδώ και τώρα να αποσυρθεί ο απαράδεκτη ρύθμιση που αφορά στην ειδική εκπαίδευση.
·        Κατάργηση της ιδιωτικής παράλληλης. Ούτε ευρώ από την τσέπη των γονιών.
·        Αύξηση των κονδυλίων από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη όλων των αναγκών στην ειδική εκπαίδευση.
·        Μόνιμο προσωπικό όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων σε όλες τις δομές τις ειδικής εκπαίδευσης και της παράλληλης στήριξης.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου