Ο ιστότοπος μας μεταφέρθηκε σε νέα διεύθυνση, στο syllogos-seferis.gr. Ακολουθήστε μας!
Πήγαινε με

3 Οκτ 2014

ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
κόντρα στις δυσκολίες και στην αντιλαϊκή επίθεση, με αισιοδοξία και συσπείρωση στο Σύλλογό μας, με συμμετοχή στους μικρούς και μεγάλους αγώνες, για μόρφωση, ζωή και δουλειά με δικαιώματα, μπορεί να είναι καλή αυτή η σχολική χρονιά!

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ

Ο Σύλλογός μας, με αποφάσεις Γ.Σ. και Δ.Σ., είχε πάρει εδώ και χρόνια θέση για μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης, γιατί πιστεύουμε ότι η λεγόμενη αξιολόγηση δεν έχει να κάνει με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου. Είναι ένας αντιδραστικός μηχανισμός με τον οποίο κεφάλαιο-ΕΕ-κυβέρνηση θέλουν να περάσουν τις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στο δημόσιο και στην εκπαίδευση. Θέλουν να κάνουν το σχολείο επιχείρηση και το δάσκαλο σκυφτό για να διδάξει αγωγή υποταγής και φτηνή κατάρτιση στους αυριανούς φτηνούς ευέλικτους εργαζόμενους. Θέλουν να βγάλουν απολύσεις.
Θυμίζουμε ότι ο Σύλλογός μας ως το τέλος πέρυσι έμεινε στη θέση να μην παραδοθεί καμία έκθεση αυτοαξιολόγησης. Δυστυχώς η πλειοψηφία της ΔΟΕ έστειλε κείμενο συμπλήρωσης των δεικτών της έκθεσης αυτοαξιολόγησης των σχολείων οδηγώντας έτσι αρκετά σχολεία, που ως τότε είχαν αντισταθεί, να καταθέσουν τελικά έκθεση, είτε δική τους είτε της ΔΟΕ. Στο υπόλοιπο δημόσιο τομέα οι εργαζόμενοι δεν έχουν προβεί σε ανάλογη διαδικασία.
Η πίστη και επιμονή του Συλλόγου μας ότι μπορούσαμε να μπλοκάρουμε τη διαδικασία της αξιολόγησης δικαιώθηκε το καλοκαίρι στο υπόλοιπο δημόσιο, όπου χιλιάδες εργαζόμενοι, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους, οργάνωσαν την πάλη τους και, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης.
 Ανάγκασαν την κυβέρνηση να παρατείνει 4 φορές ως τώρα τις ημερομηνίες παράδοσης της ατομικής αξιολόγησης. Απέδειξαν έτσι ότι, αν οι εργαζόμενοι πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, μπορούν να τα καταφέρουν. Αυτό πρέπει να κρατήσουμε από τον αγώνα των υπόλοιπων δημόσιων υπαλλήλων και να ξαναδούμε τη στάση μας ως Κλάδος στο ζήτημα.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, συνεχίζοντας την ίδια αταλάντευτη στάση που τήρησε ο Σύλλογός μας στο ζήτημα της αξιολόγησης όλα τα προηγούμενα χρόνια και κύρια πέρυσι, καλεί όλους τους συναδέλφους να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του σωματείου μας και να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης.

Σε απεργία-αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης καλούν ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ με αποφάσεις που σας έχουν αποσταλεί.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου, με βάση τα παραπάνω, καλεί να προχωρήσουμε συλλογικά κι οργανωμένα στα παρακάτω μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης:

Α. Οι Περιφερειακοί Διευθυντές, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν έχουν θέση στους Συλλόγους, πρέπει να διαγραφούν, είναι εκπρόσωποι της κυβέρνησης, έχουν πιάσει δουλειά για να περάσει το νέο σχολείο. Με απόφαση της 83ης Γ.Σ. του Κλάδου τον Ιούνη του 2014 πρέπει να διαγραφούν από όλους τους Συλλόγους. Να σημειωθεί ότι στο Σύλλογό μας διαγράφηκαν με απόφαση γενικής συνέλευσης.

Β. Οι διευθυντές των σχολείων και οι προϊσταμένες νηπιαγωγείων να σταθούν δίπλα στους εκπαιδευτικούς και να μην μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει:
·      Να μην ορίσουν ομάδες εργασίας.
·      Να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ούτε στο σχολικό σύμβουλο ούτε φυσικά στο παρατηρητήριο.
·      Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.
·      Να μην συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.
·      Με βάση την παραπάνω απόφαση της 83ης Γ.Σ. του Κλάδου, διευθυντές  που θα γίνουν αξιολογητές δεν έχουν θέση στους Συλλόγους.

Β. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μέλη του Συλλόγου μας:
·      Δεν μπαίνουμε σε ομάδες εργασίας.
·      Δεν παραδίδουμε προγραμματισμό και δε στέλνουμε οτιδήποτε μπορεί να αναρτηθεί στο παρατηρητήριο της αξιολόγησης.
·      Δεν κάνουμε αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.
·      Δεν παραδίδουμε έκθεση ατομικής αξιολόγησης (αν μας δοθεί σχετική φόρμα την παραδίδουμε στο Σύλλογό μας) και δεν παραδίδουμε φάκελο.
·      Δεν δεχόμαστε κανέναν αξιολογητή στην τάξη.
·      Δε συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου