Όλοι
στην 4ωρη διευκολυντική στάση εργασίας
της ΔΟΕ 9:00π.μ.-12:25μ.μ και στο
Πανελλαδικό - Παναναπηρικό Συλλαλητήριο στις 2 Δεκέμβρη Προσυγκέντρωση
της ΣΕΑΑΝ και του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων ΑμΕΑ
Αττικής & Νήσων 9:30πμ στο πεζόδρομο της Κοραή (στάση Μετρό
Πανεπιστήμιο).
Παρά
τις επικοινωνιακές κορώνες των
Υπουργών Παιδείας περί «ισονομίας» και «δημοκρατίας», «ένταξης» «συμπερίληψη»
και για ιδρύσεις δομών ειδικής εκπαίδευσης, εκατοντάδες τμήματα ένταξης
σε όλη την Ελλάδα είναι κλειστά, εκατοντάδες παιδιά στην γενική
εκπαίδευση που έχουν ζητήσει Παράλληλη Στήριξη είναι ουσιαστικά αβοήθητα καθώς
δεν έχουν προσληφθεί παρά ελάχιστοι αναπληρωτές σε σχέση με τις ανάγκες.
Κοντεύουν
τα Χριστούγεννα και οι βασικές
ειδικότητες για να λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία είναι απ΄ έξω. Όποια
παιδιά είναι από τα τυχερά και έχουν υψηλή λειτουργικότητα πήγαν στα σχολεία,
αλλά δεν έχουν ολοκληρωμένη επιστημονική στήριξη. Τα υπόλοιπα είναι ακόμα σπίτι
τους.
ΕΔΩ και ΤΩΡΑ οργάνωση της
πάλης, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ διεκδίκηση για τις Σύγχρονες Μορφωτικές Ανάγκες των παιδιών με
αναπηρία, για ΜΟΝΙΜΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ δουλειά όλων των εργαζομένων στην ειδική
εκπαίδευση.
Μαζί
με τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς πρέπει να διεκδικήσουμε άμεσα να γίνουν
όλες οι αναγκαίες προσλήψεις σε ΕΕΠ και ΕΒΠ, σε ειδικό παιδαγωγικό προσωπικό
για να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά στην ειδική εκπαίδευση.
Υπάρχει το επιστημονικό δυναμικό ώστε αυτά τα παιδιά να έχουν
την εξειδικευμένη επιστημονική φροντίδα για να κατακτήσουν βασικές κοινωνικές
δεξιότητες και εν τέλει έχουν κάθε δικαίωμα να ενταχθούν στην κοινωνία και να
είναι κοινωνικά χρήσιμα.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΓΟΝΕΙΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ:
·
Μαζικές προσλήψεις όλου του απαραίτητου προσωπικού (εκπαιδευτικού,
ειδικού εκπαιδευτικού, βοηθητικού εκπαιδευτικού και τεχνικού προσωπικού) στην
Ειδική Αγωγή.
·
Μόνιμη και σταθερή δουλειά. ΟΧΙ στις εργασιακές σχέσεις λάστιχο. Αυτή
είναι η ελάχιστη παιδαγωγική προϋπόθεση ώστε να μπορεί ο ειδικός παιδαγωγός, το
βοηθητικό προσωπικό, να διαμορφώσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές.
·
Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή κι
Εκπαίδευση.
·
Άμεση, γενναία
χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό.
·
Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής κι
Εκπαίδευσης, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης και της αποκατάστασης των
παιδιών με αναπηρίες.
·
Ούτε ένα παιδί με
αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις
ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
·
Βελτίωση της
υλικοτεχνικής υποδομής των υπαρχόντων δομών Ειδικής Αγωγής, ώστε ν’
ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών και ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ.
·
Τουλάχιστον ένα τμήμα
ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα. Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε
μαθητή.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου