ΤΑ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ
ΚΑΙ Η ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ
ΚΕΘΕΑ.
Για άλλη μια χρονιά η Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας, σε
συνεργασία με το ΚΕ.Θ.Ε.Α., διοργανώνουν πρόγραμμα με τίτλο «OMAΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ». Πέρσι ήταν για δασκάλους, φέτος είναι για
νηπιαγωγούς. Οι συναντήσεις θα γίνουν σε τρείς μέρες (17 – 19 και 20/3) και σε απογευματινές ώρες (4,30 – 8,30 μ.μ.). Είναι
γνωστή η θέση του Συλλόγου για τα σεμινάρια που γίνονται σε απογευματινές
ώρες (διάλυση οικογενειακών σχέσεων και προγραμμάτων), πέραν του ωραρίου μας και που έχουν σχέση και με την αξιολόγηση (δίνονται πιστοποιητικά για τα portfolios,
κλπ).
(Ανακοίνωση του Συλλόγου Αρ.Πρωτ. 63, 28/3/2012).
Με αφορμή όμως το συγκεκριμένο σεμινάριο –
πρόγραμμα, θέλουμε να πούμε δυο λόγια ακόμα :
1. Έχει άραγε «αγωνία» η διεύθυνση της Β΄ Αθήνας και η διοίκηση – κυβέρνηση, για την ομαλή μετάβαση απ΄ το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ; Νοιάστηκε όψιμα για τα νήπια και την πρόοδό τους; Τότε :
1. Έχει άραγε «αγωνία» η διεύθυνση της Β΄ Αθήνας και η διοίκηση – κυβέρνηση, για την ομαλή μετάβαση απ΄ το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ; Νοιάστηκε όψιμα για τα νήπια και την πρόοδό τους; Τότε :
- Ας
εξασφαλίσει ότι όλες οι τάξεις σ΄ όλα τα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά θα έχουν
εκπαιδευτικό.
- Ας φέρουν
σ΄ όλα τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά δασκάλους για τα τμήματα ένταξης και για
την παράλληλη στήριξη.
- Ας
εξασφαλίσουν ότι όλα τα νήπια και προνήπια θα απορροφηθούν σε κάποιο
νηπιαγωγείο.
- Ας κάνει τα
τμήματα στα νηπιαγωγεία και στην Α΄ τάξη 15-άρια.
- Ας
απομακρυνθεί από τη λογική της σχολειοποίησης του νηπιαγωγείου
- Ας
εξασφαλίσουν τους πόρους και τους όρους για την ομαλή λειτουργία των νηπιαγωγείων.
2. Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης» παρακολουθεί με ενδιαφέρον και στηρίζει το έργο του ΚΕΘΕΑ. Όμως έχουμε κι άλλες φορές απευθυνθεί και ρωτήσει (χωρίς να πάρουμε απάντηση):
2. Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης» παρακολουθεί με ενδιαφέρον και στηρίζει το έργο του ΚΕΘΕΑ. Όμως έχουμε κι άλλες φορές απευθυνθεί και ρωτήσει (χωρίς να πάρουμε απάντηση):
- Τι σχέση
μπορεί να έχει ένας τέτοιος οργανισμός με τους δήμιους της εκπαίδευσης και των
εκπαιδευτικών ;
- Πώς
μπαίνουν σε μια τέτοια διαδικασία, που συνδέεται με την αξιολόγηση, με
τα
πιστοποιητικά της κατηγοριοποίησης, της αξιολόγησης και των απολύσεων ;
- Τι σχέση
μπορεί να έχει το ΚΕΘΕΑ με την ουσία του θέματος αυτού, που είναι εντελώς
παιδαγωγικό;
3. Καλούμε το ΚΕΘΕΑ να μην πάρει μέρος σε τέτοια προγράμματα που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενο της δράσης του, αλλά έχουν σχέση με την αντιδραστική πολιτική της διοίκησης της εκπαίδευσης, με την αξιολόγηση και το «νέο σχολείο» της αμάθειας, της κατηγοριοποίησης και των απολύσεων.
4. Ιδιαίτερα τους καλούμε να μη προχωρήσουν στο συγκεκριμένο σεμινάριο που πραγματοποιείται σε μέρες Πανελλαδικής Πανδημοσιοϋπαλληλικής απεργίας (19 και 20/3).
5. Και φυσικά καλούμε τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς να μην πάρουν μέρος σε τέτοιους είδους φιέστες, ανούσιες και κυρίως επικίνδυνες.
3. Καλούμε το ΚΕΘΕΑ να μην πάρει μέρος σε τέτοια προγράμματα που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενο της δράσης του, αλλά έχουν σχέση με την αντιδραστική πολιτική της διοίκησης της εκπαίδευσης, με την αξιολόγηση και το «νέο σχολείο» της αμάθειας, της κατηγοριοποίησης και των απολύσεων.
4. Ιδιαίτερα τους καλούμε να μη προχωρήσουν στο συγκεκριμένο σεμινάριο που πραγματοποιείται σε μέρες Πανελλαδικής Πανδημοσιοϋπαλληλικής απεργίας (19 και 20/3).
5. Και φυσικά καλούμε τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς να μην πάρουν μέρος σε τέτοιους είδους φιέστες, ανούσιες και κυρίως επικίνδυνες.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου