Διαβάστε

Περισσότερα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

Περισσότερα...

ΑΜΕΑ - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Διαβάστε Περισσότερα...

21 Φεβ 2017

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΕΜΠΤΗ 23 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ ΩΡΑ 2.00 Μ.Μ.


«ΜΟΝΙΜΟΙ  ΜΑΖΙΚΟΙ  ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  ΧΩΡΙΣ  ΟΡΟΥΣ

ΚΑΙ  ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ»

ΟΛΟΙ  ΚΑΙ  ΟΛΕΣ  ΣΤΟ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ   ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ  23 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ   ΩΡΑ  2.00 Μ.Μ.

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2  -  4 Μ.Μ.

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ  ΓΙΑ  ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

Ν.ΙΩΝΙΑ:  ΣΤΟΝ  ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ  ΜΠΡΟΣΤΑ  ΣΤΟ  4Ο  Δ.ΣΧ. ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ 13.30
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:  ΚΩΣΤΑΣ  ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ  6983026656

ΗΡΑΚΛΕΙΟ:  ΣΤΟ  ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ   «ΗΛΕΚΤΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ»  13.30
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:  ΘΩΜΑΣ  ΚΑΡΑΝΙΚΟΣ  6977019790

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ:ΣΤΗΝ ΠΛ. ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ (Γ.Παπανδρέου)  13.30
          ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΝΤΙΑΝΑ ΛΙΑΚΟΥ  6944797461

ΜΟΝΙΜΗ  -  ΣΤΑΘΕΡΗ  ΔΟΥΛΕΙΑ  ΓΙΑ  ΟΛΟΥΣ

20 Φεβ 2017

ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το Δ.Σ του ΣΕΠΕ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» καταδικάζει τις απειλές και επιθέσεις, από δήθεν «αγανακτισμένους γονείς» ενάντια σε εκπαιδευτικούς, που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες σε διάφορες περιοχές (Πέραμα, Περιστέρι, Θεσσαλονίκη), οι οποίες υποδέχονται  στα σχολεία τους  προσφυγόπουλα.
Τα περιστατικά αυτά δεν τα θεωρούμε μεμονωμένα ούτε ότι προέρχονται από απλούς γονείς, που πραγματικά ανησυχούν για την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών τους, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών, μέσα από τους συλλογικά τους συνδικαλιστικά όργανα βρέθηκε στο πλευρό των εκπαιδευτικών, μαζί με τα εργατικά συνδικάτα και τις λαϊκές επιτροπές στην υποδοχή των προσφυγόπουλων στα σχολεία.
Τα περιστατικά αυτά αποτελούν μια ακόμα «επιχείρηση» παρεμπόδισης της ένταξης των προσφυγόπουλων στα σχολεία, όπως στο Ικόνιο και αλλού, τη στιγμή που η ρατσιστική επίθεση με πρωτεργάτες τους υπόδικους ναζιστές της Χρυσής Αυγής, βρήκε μπροστά της το λαϊκό τείχος.
Οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούνται από πρακτικές που παραπέμπουν στις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας και ως παιδαγωγοί θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών,  ανεξάρτητα από εθνικότητα, φύλο, χρώμα και θρησκεία.

Μαζί με το υπόλοιπο εργατικό λαϊκό κίνημα θα απομονώσουν το ρατσισμό και τη ξενοφοβία, θα παλέψουν ενάντια στην αιτία που γεννά την προσφυγιά, ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που ρίχνει νερό στο μύλο φασιστικών αντιλήψεων και πρακτικών.

      Η τρομοκρατία δε θα περάσει!

19 Φεβ 2017

ΠΑΜΕ ΣΤΟ "ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ", ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΠΑ


ΠΑΜΕ ΣΤO ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ του Φρανσίς Βεμπέρ


          ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΠΑ ( ΚΥΨΕΛΗΣ 3)


ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ :Σπύρος Παπαδόπουλος.
ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Σπύρος Παπαδόπουλος, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Βασίλης Ρίσβας, Άννα Μενενάκου, Ξανθή Γεωργίου και ο Τάκης Παπαματθαίου                          ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017  8.30 μ.μ.    
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 12 ΕΥΡΩ  (Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και τα εισιτήρια θα προπληρωθούν)
ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   17/3
                Δυο λόγια για την υπόθεση του έργου:
Μια σκεπτόμενη anti-bullying κωμωδία ενηλίκων, διάσημη από τον κινηματογράφο, σε μια προσεγμένη παραγωγή, με ωραία ατμόσφαιρα κι ερμηνείες στην κόψη του κωμικοτραγικού. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος αποδεικνύεται ταιριαστός στον χαριτωμένο και αξιαγάπητο χαρακτήρα του καλοκάγαθου εφοριακού/υποψήφιου κορόιδου.

Τα πάντα διαδραματίζονται σε ένα παρισινό σαλόνι. Ο μπον βιβέρ εκδότης Πιέρ­ Μπροσνάν έχει με την παρέα του ένα μάλλον ανήθικο, αλλόκοτο χόμπι: κάθε Πέμπτη στήνουν ένα δείπνο στο οποίο ο καθένας τους προσκαλεί και από έναν «ηλίθιο» για να σπάσουν πλάκα. Εκείνος, μάλιστα, που θα φέρει τον πιο «τέλειο ηλίθιο» κερδίζει. Αυτήν τη φορά όμως ο Πιέρ θα την πατήσει. Λόγω ενός λουμπάγκο θα ξεμείνει στη μεγαλοαστική οικία του παρέα με τον τελευταίο «ηλίθιό» του. Μόνο που αυτός ο τελευταίος, με τις αθέλητες γκάφες του, θα φέρει τον Πιέρ σε απόγνωση – ίσως όμως και σε μια πρωτόγνωρη αυτογνωσία.
 ΠΟΥΛΜΑΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ (ΑΓΑΛΜΑ ΗΛΕΚΤΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΣΤΙΣ 7.30μ.μ. 
 ΔΗΛΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 
6983026656 (ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ)
6944797461 (ΝΤΙΑΝΑ ΛΙΑΚΟΥ)                        
6977019790 (ΘΩΜΑΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΣ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19/2/2017 η επίσκεψη του συλλόγου μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο . Η φιλόλογος- ξεναγός Νατάσσα Αβραμίδου μας ξενάγησε στην περιοδική έκθεση «Οδύσσειες».

Μέσα από τις 3 θεματικές ενότητες της έκθεσης (ΤΑΞΙΔΙ – ΙΘΑΚΕΣ - ΕΞΟΔΟΣ)  «ακολουθήσαμε» τον άνθρωπο στο (εμπνευσμένο από την Οδύσσεια) περιπετειώδες ταξίδι στον χρόνο, να μοχθεί , να δοκιμάζει τις αντοχές του, να παλεύει να τιθασέψει το περιβάλλον, να αγωνίζεται για να επιβιώσει, να ταξιδεύει, να αναζητά και να γεννά  ιδέες, να δημιουργεί, να ερωτεύεται... για να αντιμετωπίσει τη φθαρτότητα της ύπαρξης του.
Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε η «συνάντηση» αρχαιολογίας και ποίησης,  με τον λόγο των νεοελλήνων ποιητών (Κ. Καβάφη, Ο. Ελύτη, Γ. Σεφέρη και Γ. Ρίτσου) να ενισχύει  ποιητικά την ερμηνευτική προσέγγιση των έργων .

Ευχαριστούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην ξενάγηση, αρκετοί μάλιστα μαζί με τις οικογένειές τους, η οποία έκλεισε στο τελευταίο έκθεμα με στίχους από τον “Μικρό Ναυτίλο” του Ο. Ελύτη”  :

«Παραλαμβάνεις από τους Δίες τον κεραυνό
Και ο κόσμος σου υπακούει. Εμπρός λοιπόν....
Από σένα η άνοιξη εξαρτάται.  Τάχυνε την αστραπή.»

 Γνωρίζοντας και μέσα από  τα αρχαιολογικά ευρήματα της εθνικής μας κληρονομιάς  τον αέναο αγώνα του καθημερινού ανθρώπου για μια ζωή που δε θα του στερεί αυτά που ο ίδιος δημιουργεί, παλεύουμε και σήμερα ώστε αυτή του η διεκδίκηση  με τον συλλογικό μας αγώνα να βρει επιτέλους τη δικαίωσή της.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για μια ανοιξιάτικη ξενάγηση  για την οποία σύντομα θα σας ενημερώσουμε.

18 Φεβ 2017

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Β’ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ

•  Με την τελευταία Υπουργική Απόφαση για το νέου τύπου Ολοήμερο Σχολείο, καταργήθηκε  από το σχολικό έτος 2016-17 το δικαίωμα επιλογής Β'
Ξένης Γλώσσας. Από μια - συνήθως μικρή –  πλειοψηφία των
προτιμήσεων των μαθητών ανά τμήμα καθορίστηκε να  διδάσκεται στα
παιδιά της Ε’ Δημοτικού μόνο μία γλώσσα, ή η Γαλλική  ή η Γερμανική.

Με αυτή την τακτική  το φαινόμενο θα επεκταθεί μελλοντικά και στα Γυμνάσια, αφού οι μαθητές του δημοτικού που αναγκάστηκαν να διδαχθούν ως δεύτερη ξένη γλώσσα, κάποια διαφορετική  από την επιλογή τους , λογικά θα προτιμήσουν να επιλέξουν  και  Γυμνάσιο της περιοχής με την ίδια Β' ξένη  γλώσσα.

• Επιπλέον το Υπουργείο Παιδείας με τη διευκρινιστική εγκύκλιό του  στις 30/5/2016, ενώ δίνει τη δυνατότητα σχηματισμού τμήματος και στη γλώσσα που μειοψήφισε  με  κατώτατο όριο τους 14 μαθητές (αντί για 12 όπως ίσχυε), ταυτόχρονα απαγορεύει να σχηματιστούν παράλληλα τμήματα σε μία ξένη γλώσσα που ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 25, για να μην είναι τα ξενόγλωσσα τμήματα της Ε΄ τάξης περισσότερα από τα  τμήματα της γενικής  παιδείας.
Παράδειγμα: Οι μαθητές  δύο τμημάτων της Ε’ είναι 45. Από αυτούς οι 29 επιλέγουν τη γλώσσα Α και οι 16 τη γλώσσα Β.                                                                                        

 Σύμφωνα με την εγκύκλιο δεν επιτρέπεται ο σχηματισμός δύο τμημάτων στη γλώσσα Α + ένα τμήμα στη γλώσσα Β, δηλ. 3 ξενόγλωσσα, επειδή ξεπερνούν κατά ένα τμήμα τα τμήματα της Ε’ τάξης. Έτσι, ενεργοποιείται η Υπουργική Απόφαση και όλοι οι μαθητές θα διδαχθούν αναγκαστικά  τη γλώσσα Α που πλειοψήφισε.

•  Φέτος το 30% των μαθητών διδάσκεται άλλη γλώσσα από την αρχική του επιλογή.

•  Στη Β' Αθήνας τα ποσοστά επιλογών Γαλλικής προς Γερμανική είναι 53% προς 47%.

•  Η εφαρμογή των ρυθμίσεων αυτών εξοικονόμησε,  σύμφωνα με υπολογισμούς, 60 εκπαιδευτικούς Γαλλικής και Γερμανικής σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι καλύφθηκαν με την πρόσληψη αναπληρωτών   μειωμένου ωραρίου, και από τον διορισμό των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ του 2008.

Και το «ενδιαφέρον» του Υπ. Παιδείας  για τις  ξένες γλώσσες δε σταματάει εδώ.
Επεκτείνεται και στον τρόπο πιστοποίησης της γνώσης μιας ξένης γλώσσας.                                                                                  

Με την ψήφιση της  τελευταίας νομοθετικής ρύθμισης 4452/2017 με τίτλο: «Ρύθμιση θεμάτων του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις» εισάγει από τη μια μεριά τις νέες τεχνολογίες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, όμως από την άλλη οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πληρώσουν τη συμμετοχή τους, αφού καθιερώνονται εξέταστρα για μια   διαδικασία που είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους!

Και με τις προηγούμενες και με τις καινούριες νομοθετικές ρυθμίσεις, και στον τομέα της  ξενόγλωσσης μάθησης, συνεχίζεται η εφαρμογή των αναδιαρθρώσεων στην Παιδεία, οι οποίες περιλαμβάνονται στο 3ο μνημόνιο για «εξορθολογισμό του κόστους», με αποτέλεσμα και να υποβαθμίζονται ακόμα περισσότερο οι όροι παροχής της δημόσιας εκπαίδευσης και οι γονείς να συνεχίζουν να βάζουν το χέρι στην τσέπη.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

-       Άρση της ρύθμισης στην Υ.Α. για την πλειοψηφική επιλογή της Β’ Ξένης Γλώσσας και την επαναφορά του δικαιώματος ελεύθερης επιλογής της.

-       Τον καθορισμό ανώτατου και όχι κατώτατου ορίου μαθητών ανά τμήμα Β’ Ξένης Γλώσσας. Σε πολλές περιπτώσεις τα ξενόγλωσσα τμήματα ξεπερνούν σε αριθμό μαθητών αυτά της γενικής παιδείας, γεγονός  που έρχεται σε αντίθεση με την παιδαγωγική και διδακτική των ξένων γλωσσών.

-       Από την στιγμή που υπάρχει επαρκής αριθμός εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα ξενόγλωσσα τμήματα, πρέπει  να επιτραπεί η δημιουργία β’ παράλληλου τμήματος στην ίδια ξένη γλώσσα, με σκοπό την  ξενόγλωσση διδασκαλία σε ολιγομελή τμήματα, αλλά και την κάλυψη του ωραρίου των εκπαιδευτικών.

-       Να αποσυρθεί η σχετική διάταξη της καταβολή εξέταστρων για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.


ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ - ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 23 /2 / 2017 ΣΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 2 Μ.Μ - ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2-4 Μ.Μ..

Την Τρίτη 14 του Φλεβάρη 2017, μετά από πρόσκληση της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ,  πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της         ΔΟΕ  μαζική σύσκεψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην οποία συζητήθηκε  η οργάνωση της δράσης  και  η  επιτυχία της κινητοποίησης  στις 23 του Φλεβάρη  2017 στις 2 μ.μ. μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας.

 Στη σύσκεψη πήραν μέρος εκτός από αναπληρωτές και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων Συλλόγων και ΕΛΜΕ που έχουν πάρει απόφαση για συμμετοχή στην κινητοποίηση της 23ης Φλεβάρη (συμμετείχαν οι ΕΛΜΕ Πειραιά, ΣΤ ΕΛΜΕ, ΕΛΜΕ Β ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ και οι ΣΕΠΕ: Γ. Σεφέρης, Σωκράτης, Παπαμαύρος, Ιμβριώτη, Έλλη Αλεξίου, Πρόοδος).

Οι αναπληρωτές που πήραν το λόγο τόνισαν ότι πρέπει να μπει τέρμα στην αδιοριστία, στην ελαστική εργασία, στην κινητικότητα, στη διάσπαση των αναπληρωτών, στις ομαδοποιήσεις και στην ανθρωποφαγία.

Αποφάσισαν ότι ο αγώνας για μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους με πλήρη δικαιώματα εργασιακά και συνδικαλιστικά πρέπει να ενταθεί και ότι είναι απαραίτητο αυτή η δράση τους πρέπει να συνδεθεί με τον αγώνα όλων των εργαζομένων και γι αυτό η συμμετοχή τους στα πανελλαδικά συλλαλητήρια της 21ης Φλεβάρη επιβάλλεται να είναι μαζική και δυναμική.

Στις 23 Φλεβάρη, ημέρα Πανελλαδικής Δράσης, οι αναπληρωτές συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα διεκδικώντας μόνιμη και σταθερή δουλειά, μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών όλων των μαθητών.



Το Δ.Σ του ΣΕΠΕ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» στηρίζοντας την κινητοποίηση αποφασίζει να κηρύξει 2ωρη  διευκολυντική στάση εργασίας για την Πέμπτη  23 /2  από τις 2μ.μ ως τις 4μ.μ και  καλεί τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στο Υπ. Παιδείας. 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


Σε απάντηση  της επιστολής σας  με αρ. πρωτ. 2786/3-2-2017 για τον ορισμό εκπροσώπων του ΣΕΠΕ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»  στην Σχολική Επιτροπή  Μονάδων  Π.Ε. του Δήμου Ν.Ιωνίας σας γνωστοποιούμε  ότι με απόφαση του Δ.Σ. του συλλόγου μας  κατά τη συνεδρίασή του στις  7/2/2017 δεν ορίζουμε εκπροσώπους  για το παραπάνω όργανο,  εφόσον διατηρείται  το απαράδεκτο  νομικό  καθεστώς  της  υποχρεωτικής υποβολής  δήλωσης «πόθεν έσχες» για τους εκπαιδευτικούς που μετέχουν σ΄αυτό, τη στιγμή μάλιστα  που ίδιοι δε  διαχειρίζονται  χρήματα  των  επιχορηγήσεων  του Κρατικού Προϋπολογισμού  προς τις σχολικές επιτροπές.  
                                       
Θεωρούμε ότι με την υποχρεωτικότητα της υποβολής στην πράξη «υποχρεώνονται» να απέχουν οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές από τα συλλογικά όργανα και τις αποφάσεις που λαμβάνονται.


Επειδή η απόφασή μας δεν στρέφεται  ενάντια  στη σύσταση και  λειτουργία  του συγκεκριμένου  θεσμοθετημένου  οργάνου  εκπρόσωποι του συλλόγου μας  θα παρίστανται  στις συνεδριάσεις  του ως παρατηρητές.

15 Φεβ 2017

ΝΕΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!


Άλλη μια νομοθετική διάταξη, που αφορά την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, πιστή στις δεσμεύσεις του 3ου μνημονίου συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή (άρθρο 11 του νομοσχεδίου «σκούπα» του Υπουργείου Παιδείας). Συγκεκριμένα με Βασικό παρονομαστή τον ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ : 
1.   Αντί να καταργήσει το απαράδεκτο καθεστώς της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης μέσα στο «δημόσιο» γενικό σχολείο, προβλέπει τη γενίκευσή της τώρα και στα ειδικά σχολεία, καλώντας ταυτόχρονα τους γονείς να αναζητήσουν με δική τους ευθύνη την προσκόμιση του ποινικού μητρώου των προσλαμβανομένων. ΝΤΡΟΠΗ!!  Σε αυτές τις συνθήκες χιλιάδες παιδιά θα οδηγηθούν στο κοινωνικό περιθώριο και θα προστεθούν στα χιλιάδες παιδιά που  οι γονείς τους αδυνατούν να καλύψουν αυτά τα έξοδα και δε λαμβάνουν κανενός είδους φροντίδα και στήριξη.

2.   Βάζει επιπλέον εμπόδια για τη μείωση των μαθητών στη τάξη του γενικού σχολείου, στην οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δυσκολεύοντας ακόμα παραπέρα την απόφαση για το σπάσιμο των τμημάτων, η οποία, βέβαια, δε συνιστά παιδαγωγική παρέμβαση για το παιδί που έχει ανάγκη απλά δίνει μια «ανάσα» στην καθημερινή ασφυκτική μαθησιακή διαδικασία.

      Αρνούμαστε να ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ  στη μόρφωση,  το δικαίωμα στη ζωή. Αυτή η πολιτική, με τα δημοσιονομικά της, τους ισοσκελισμένους  προϋπολογισμούς, τα πρωτογενή πλεονάσματα πετάει στα αζήτητα τις ανάγκες μας, τα δικαιώματά μας.

Αρνούμαστε  στις σημερινές σύγχρονες συνθήκες, όπου η τεχνολογική, και όχι μόνο, εξέλιξη μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες να παζαρεύουμε  τι περισσότερο θα χάσουμε.

·        Εδώ και τώρα να αποσυρθεί ο απαράδεκτη ρύθμιση που αφορά στην ειδική εκπαίδευση.
·        Κατάργηση της ιδιωτικής παράλληλης. Ούτε ευρώ από την τσέπη των γονιών.
·        Αύξηση των κονδυλίων από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη όλων των αναγκών στην ειδική εκπαίδευση.
·        Μόνιμο προσωπικό όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων σε όλες τις δομές τις ειδικής εκπαίδευσης και της παράλληλης στήριξης.

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!

Δώστε τώρα λύση στο πρόβλημα που ταλανίζει μεταταγμένους και συναδέλφους που δεν έχουν πάρει ακόμα μετάθεση!


Το καλοκαίρι του 2013, με το άρθρο 82, παρ. 11 του Ν. 4172/2013, μετατάχθηκαν 3559 εκπαιδευτικοί κοινών (Γυμναστές, Μουσικοί, Αγγλικών) και μη κοινών (Γαλλικών, Γερμανικών, Καλλιτεχνικών, Θεατρολόγοι, Πληροφορικής) ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια (ΔΕ) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (ΠΕ), με τη δέσμευση ότι θα τους δοθούν άμεσα οργανικές θέσεις.
Την ίδια περίοδο έμειναν εκτός μεταθέσεων, Γυμναστές, Μουσικοί και Αγγλικών που προϋπήρχαν στην ΠΕ, που για χρόνια δεν έπαιρναν μετάθεση και την είδαν να γίνεται μακρινό όνειρο αφού στις αιτούμενες θέσεις μετατάχθηκαν συνάδελφοί τους από τη Δ.Ε.
Για το πολιτικό κλίμα μέσα στο οποίο έγιναν οι μετατάξεις (αβεβαιότητα, κίνδυνος διαθεσιμότητας κ.τ.λ.) και τις διάτρητες διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, η κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχει την πλήρη πολιτική ευθύνη. Η συνέχιση όμως αυτής της κατάστασης βαραίνει εξ ολοκλήρου τη σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που έταζε άμεση λύση και 2 χρόνια μετά δεν έχει κάνει τίποτα!
Φτάσαμε στο 2017, πέρασαν σχεδόν τέσσερα χρόνια, και το ζήτημα αυτό ταλανίζει τόσο τους μεταταγμένους, που δεν έχουν οργανική θέση, όσο και τους αμετάθετους που παραμένουν χρόνια μακριά από τις οικογένειές τους και πολλοί έχουν αναγκαστεί να πάρουν ακόμα και άδεια άνευ αποδοχών γιατί δεν αντέχουν τα διπλά οικογενειακά βάρη!
Η κατάσταση δεν πάει άλλο. Το ζήτημα πρέπει να λυθεί εδώ και τώρα. Να πάρουν μετάθεση οι αμετάθετοι και οργανική θέση όλοι, μεταταγμένοι και αμετάθετοι που θα μετατεθούν!

Απαιτούμε να δοθεί λύση άμεσα πριν τις νέες μεταθέσεις:
1.   Να δοθεί η δυνατότητα να γυρίσουν στη Δευτεροβάθμια σε όσους μεταταγμένους το επιθυμούν.

2.   Να αποδοθούν αμέσως οργανικές σε όλους τους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς για τις μη προϋπάρχουσες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ειδικότητες (ΠΕ05 Γαλλικών, ΠΕ07 Γερμανικών, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών, ΠΕ19-20 Πληροφορικής και ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών).


3.   Για τους εκπαιδευτικούς των κοινών ειδικοτήτων (ΠΕ06 Αγγλικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και ΠΕ16 Μουσικής), να γίνει ενιαία μοριοδότηση (ανά ειδικότητα και μεταθετική περιοχή) για τους μεταταγμένους και όσους αμετάθετους υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης το σχολικό έτος 2012-2013 και το 2013-2014. Να συμπεριληφθούν και όσοι έκαναν αίτηση μετάταξης το 2013, αλλά αυτή απορρίφθηκε. Να συνταχθούν οι πίνακες (ανά μεταθετική περιοχή) με βάση τα μόριά τους.

4.   Να πάρουν μετάθεση αναδρομικά, κατά προτεραιότητα και με βάση την τότε υπηρεσιακή τους κατάσταση αλλά και τις τότε προτιμήσεις τους όσοι εκπαιδευτικοί των κοινών ειδικοτήτων (Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής και Μουσικής) δούλευαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και είχαν κάνει αίτηση το σχολικό έτος 2012-2013 και το 2013-2014 και είχαν περισσότερα ή ίσα μόρια με τον τελευταίο μεταταγμένο της ίδιας ειδικότητας (πάντα για την ίδια μεταθετική περιοχή)

5.   Με την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας, να γίνει αμέσως τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών κοινών ειδικοτήτων (μεταταγμένων και αναδρομικής μετάθεσης) σε οργανικές θέσεις, που υπάρχουν ή που συστήνονται, με βάση τα μόριά τους.


Δεν υπάρχει άλλη ανοχή! Καμία άλλη αναβολή!

Εδώ και τώρα δώστε λύση στο πρόβλημα!




11 Φεβ 2017

«ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ»

Καθώς τα σύννεφα του πολέμου πυκνώνουν στην περιοχή μας και καθημερινά χιλιάδες παιδιά του πολέμου, εγκλωβίζονται στη χώρα μας, λόγω των αποφάσεων της ΕΕ και της κυβέρνησης, ως εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος να «μιλήσουμε» στους μαθητές μας!

  Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων και όλους τους εκπαιδευτικούς να λάβουν μέρος στη δράση της η Ελληνική Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη (Ε.Ε.Δ.Υ.Ε.), με θέμα το ποί­η­μα του Πα­λαι­στι­νί­ου εθνι­κού ποι­η­τή και αγω­νι­στή ποι­η­τή Μαχ­μούτ Ντα­ρουίς (1942-2008) :

             "ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ" (βλ. eedye.gr)

Μέσα από τη δράση αυτή, να καλέσουμε τους μαθητές μας «να σκεφτούν τους άλλους» με την τέχνη τους, με τον αυθορμητισμό και τη ζωντάνια του. Η δράση αυτή είναι συνέχεια των δύο προηγούμενων που διοργάνωσε η Ε.Ε.Δ.Υ.Ε., για τις αιτίες των πολέμων και της προσφυγιάς: «Μια ζω­γρα­φιά για την ει­ρή­νη» το 2015 και «Κα­νείς δεν επι­λέ­γει να γίνει πρό­σφυ­γας» το 2016. 

Να σκέφτεσαι τους άλλους
Καθώς ετοιμάζεις το πρωινό σου, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Μην ξεχνάς να ταΐζεις τα περιστέρια.
Όταν πολέμους ξεκινάς, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Μην ξεχνάς όσους λαχταρούν την ειρήνη.
Όταν πληρώνεις το νερό, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Εκείνους που μόνο τα σύννεφα έχουν να τους θηλάσουν.
Όταν γυρνάς στο σπιτικό σου, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Μην ξεχνάς όσους ζουν σε αντίσκηνα.
Όταν τα αστέρια μετράς πριν κοιμηθείς, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Εκείνους που δεν έχουνε πού να πλαγιάσουν.
Όταν ελεύθερα μιλάς, να σκέφτεσαι τους άλλους.
Εκείνους που δεν τους αφήνουν να μιλήσουν.
Και καθώς σκέφτεσαι εκείνους τους άλλους,
στον εαυτό σου γύρισε και πες:
«Αχ και να ήμουν ένα κερί στο σκοτάδι».


        Για την οργάνωση της δράσης:
  Τα έργα  μπο­ρούν να είναι ατο­μι­κά ή ομα­δι­κά σε όλες τις μορ­φές της καλ­λι­τε­χνι­κής – πνευ­μα­τι­κής δη­μιουρ­γί­ας: μου­σι­κή, βί­ντεο, ζω­γρα­φι­κή, κολ­λάζ, αφι­σέ­τες ή με­γά­λα τα­μπλό, κεί­με­να, φω­το­γρα­φί­ες κλπ. Οι ατο­μι­κές προ­σπά­θειες, όσον αφορά τη γρα­φι­κή ύλη, να έχουν διά­στα­ση σε μέ­γε­θος χαρ­τιού Α3 ή Α4 και οι ομα­δι­κές μπο­ρούν να είναι και σε με­γά­λα τα­μπλό, χωρίς να αποκλείεται κάθε άλλη πρω­το­βου­λία.

   Σας καλούμε να στέλνετε στο Δ.Σ ως Σύλλογος Διδασκόντων ή και μεμονωμένα ως τάξη  του σχολείου σας τα έργα των μαθητών σας μέχρι τις 15 Μαρτίου 2017 για να παρουσιαστούν σε εκδηλώσεις των ΣΥΛΛΟΓΟΥ μας σε συνεργασία με την τοπική Επιτροπή Ειρήνης.

ΚΑΛΕΣΜΑ – ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ



ΣΥΝΑΔΕΛΦOI – ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣEΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΜΑΣ  ΑΠΕΝΑΝΤΙ  ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΚΑΙ  ΣΤΑ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ  ΜΕΤΡΑ  ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.   
Η  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΚΑΙ  ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

   
ΟΛΟΙ  ΚΑΙ  ΟΛΕΣ  ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2
ΣΤΟ 1Ο   Δ.ΣΧ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ  ΣΤΙΣ  6.00 Μ.Μ.

                       
                         ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ:

ΣΤΟ ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΟ – ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ  ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ             ΣΤΙΣ    14/2  ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ  ΒΑΘΗ  ΣΤΙΣ 1.00 μ.μ.

ΣΤΗ  ΣΥΣΚΕΨΗ  ΤΩΝ  ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ                               
ΣΤΙΣ 14/2  ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ  ΔΟΕ  6.00 μ.μ.

ΣΤΟ ΠΑΝΑΤΤΙΚΟ- ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ  ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ                  ΣΤΙΣ  21/2  ΣΤΗΝ  ΟΜΟΝΟΙΑ   6.00 μ.μ.

ΣΤΗΝ  ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ                              ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 23/2  ΣΤΙΣ  2μ.μ.

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ


ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ. μ. πλατεία Βάθη

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι                                                                            
Η εφαρμογή των μνημονίων και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ  οδηγεί τους φτωχούς, μικρομεσαίους αγρότες  της πατρίδας μας,  στη φτώχεια και στην εξαθλίωση.
Κυβέρνηση-Ε.Ε επιχειρούν  το ξεκλήρισμα της μικρομεσαίας αγροτιάς για τα κέρδη των μεγάλων αγροτοεπιχειρηματιών  που συγκεντρώνουν τη γη και την παραγωγή στα χέρια τους.
Το Δ.Σ. καλεί όλους τους συν/φους να πάρουν μαζικά μέρος στο συλλαλητήριο, της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων την Τρίτη 14 Φλεβάρη στις 1.30 το μεσημέρι στην πλατεία Βάθη. Μαζί με τους αγρότες, τους εργατοϋπάλληλους, τους αυτοαπασχολούμενους και τους μικρούς επαγγελματίες να υψώσουμε κοινό μπλόκο στην πολιτική κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ που υπαγορεύεται από τους βιομήχανους τους εφοπλιστές και τους τραπεζίτες.
            ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ. μ. πλατεία Βάθη
ΕΡΓΑΤΙΑ – ΑΓΡΟΤΙΑ  ΜΙΑ  ΦΩΝΗ  ΚΑΙ  ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΘΙΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΘΙΑΣΟΥΣ  ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ  ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

Πολλές φορές ως σήμερα, ο σύλλογος μας έχει  καταγγείλει τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που χρησιμοποιούνται σαν μοχλός  για να δεθεί το ¨νέο σχολείο¨ με τους ¨χορηγούς¨,  θα διαφοροποιεί το εκπαιδευτικό περιεχόμενο από σχολείο σε σχολείο, θα παρέχει αντί για γνώσεις,  δεξιότητες και πληροφορίες, θα σπρώχνει τους μαθητές των λαϊκών οικογενειών από νωρίς στην κατάρτιση, για να προετοιμάζονται, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων, ως φτηνό, ευέλικτο, απασχολήσιμο και ανασφάλιστο δυναμικό,  χωρίς απαιτήσεις και διεκδικήσεις.

    Κι ενώ το κράτος αφενός εφαρμόζει ''κόφτη'' και στην παιδεία στερώντας τα απαραίτητα από τα παιδιά (εποπτικό υλικό,μόνιμο διδακτικό προσωπικό, ακόμα και μόνιμη καθαρίστρια κτλ) αφετέρου ¨προτείνει'' στους εκπαιδευτικούς διάφορα  ευρωπαϊκά προγράμματα διαφημίζοντας πως αν υλοποιηθούν θα αποφέρουν τάχα στο σχολείο χρήματα… (που βέβαια του έχει στερήσει).

  Τι κι αν αυτά τα προγράμματα αφαιρούν χρόνο από μαθήματα που προωθούν την κριτική σκέψη; ( Ιστορία, Μαθηματικά, Γλώσσα κλπ). Σκοπός είναι μέσα από αυτά οι μαθητές να μάθουν τις «αξίες» της ΕΕ (όπως αυτής του ''Ευρωπαίου πολίτη'', της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας και να πάρουν τις “εγγυήσεις των μίνιμουμ δεξιοτήτων'' που έχει ανάγκη το κεφάλαιο σήμερα) προβάλλοντας πολλές φορές την ανταλλαγή μαθητών μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων ως δωρεάν ταξιδιωτική ευκαιρία. (Το τυράκι στη φάκα...)

     Ο πραγματικός όμως  ρόλος του δασκάλου είναι να μαθαίνει στα παιδιά «γράμματα»,  να προετοιμάζει αυριανούς ανθρώπους με κριτική σκέψη , που θα διεκδικούν  τα δικαιώματα τους αμφισβητώντας την ταξική αδικία και ανισότητα και όχι  να πλασάρει προγράμματα εξωραϊσμού στα μάτια των μαθητών του, της ΕΕ των  πολέμων, του νέου εργασιακού μεσαίωνα και του «εξορθολογισμού» του κόστους της Εκπαίδευσης  για να αυξηθούν τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

      Όμως αυτόν τον ρόλο κάποιοι,  δυστυχώς και  μέσα από την εκπαιδευτική κοινότητα τον αμφισβητούν και τον πολεμούν!  
Τελευταίο παράδειγμα συμπεριφορά διευθυντή δημοτικού σχολείου της περιοχής μας  που, μπροστά στην  αγωνία του να προωθήσει αυτές τις αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση,  ειρωνεύτηκε την αντιπρόεδρο του Δ.Σ και τους συναδέλφους που δε θέλησαν να αναλάβουν κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, φτάνοντας στο σημείο να τους χαρακτηρίσει ''υποκριτές'' γιατί ενώ δεν θέλουν τα λεφτά που μπορεί να κερδίσει το σχολείο από το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντούτοις δέχονται την πρόσληψη  αναπληρωτών που πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ!!   Προφανώς δεν διαβάζει τις ανακοινώσεις του συλλόγου μας, γιατί θα ήξερε  τη θέση μας για μόνιμους διορισμούς.  Αν και το σ.κ. παλεύει για μόνιμους διορισμούς, δεν είναι «αδιάφορο» για τη διεκδίκηση  κονδυλίων για τις ανάγκες της εκπαίδευσης και για τα δικαιώματα των συναδέλφων αναπληρωτών.

 Ως υποκριτές επίσης χαρακτήρισε και τους συναδέλφους που φροντίζουν για την προσωπική τους μόρφωση συνεχίζοντας τις σπουδές τους, λέγοντας ότι το κάνουν  ενόψει της επικείμενης αξιολόγησης!! Φαίνεται ως αυριανός αξιολογητής τροχίζει τα μαχαίρια του(;;) Τέτοιες απειλές και ειρωνείες δε μας τρομάζουν! Τον δικό τους τρόμο  δείχνουν, με κάτι τέτοια, ορισμένοι  μπροστά στις επικείμενες  κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης διότι θα φανεί ότι δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν ως το μακρύ χέρι του Υπουργείου.

OXI ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΕ!
ΕΞΩ ΟΙ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ  ΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΠΟ  ΤΑ  ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΝΙΑΙΟ 12ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ!